Walentynki z Kasią Kowalską

Kasia Kowalska zaprasza wszystkich fanów do wspólnego spędzenia Walentynek w rock’n’rollowej atmosferze. Podczas koncertów z okazji święta zakochanych nie zabraknie największych przebojów artystki, takich jak „Prowadź mnie”, „Antidotum”, „A to co mam”, „Spowiedź”, „Być tak blisko”, „Co może przynieść nowy dzień”, „Coś optymistycznego”, „To co dobre” i utworów z nowej płyty.

Walentynkowe koncerty odbędą się:
14.02.2019 Łódź – Klub Scenografia
16.02.2019 Opole – NCPP
17.02.2019 Bielsko Biała – Klimat

Bilety można kupić tutaj: http://bit.ly/KasiaWalentynki

Kasia Kowalska to jedna z najbardziej rozpoznawalnych artystek na polskiej scenie muzycznej. Ma w swoim dorobku wiele prestiżowych nagród, w tym: Fryderyki, Superjedynki, MTV European Awards oraz ponad milion sprzedanych płyt. Każdy z jej albumów pokrył się kilkukrotną platyną. W tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia pracy artystycznej i wydała swój nowy album, „Aya”, na który jej fani czekali aż 10 lat. Krążek wylądował na pierwszym miejscu sprzedaży Empiku zanim płyta pojawiła się na sklepowych półkach.
Mamy dla was kolejny konkurs z okazji zbliżających Walentynek. Opiszcie nam jak według was powinny wyglądać wymarzone walentynki swoje propozycje wyślijcie na e-maila:kunicki.dtv24@gmail.com do 13 lutego. Zwycięzca wybrany zostanie 14 lutego i poinformowany o wygranej e-mailowo.Do wygrania jedno podwójne zaproszenie na koncert w Opolu który już 16 lutego.Fundatorem nagrody jest Agora organizator koncertu.

„Teatr na faktach” w Instytucie Grotowskiego

Prawdziwi ludzie, autentyczne historie, żywy język – to wszystko będzie można zobaczyć w Instytucie Grotowskiego podczas przeglądu spektakli teatru dokumentalnego „Teatr na faktach”, który odbędzie się w dniach 14–16 lutego 2019 roku. Będzie to niespotykana okazja, by w jednym miejscu zmierzyć się z historiami, które napisało życie.

Projekt „Teatr na faktach” – od którego nazwę wziął także przegląd – rozpoczął się w październiku 2018 roku w Instytucie Grotowskiego. Uczestnicy warsztatów o teatrze dokumentalnym przeprowadzili wywiady, na podstawie których przygotowali spektakle, korzystając z różnych stylistyk i technik scenicznych, m.in. verbatimu. Ta rozpowszechniona w krajach anglosaskich technika, określana też jako dokument sceniczny, została spopularyzowana w Polsce przez moskiewski Teatr.doc jako sposób pracy nad spektaklem wzorowany na metodach dokumentalistów filmowych. Do udziału w projekcie zgłosili się m.in. profesjonalni aktorzy, absolwenci szkół aktorskich i kierunków humanistycznych, animatorzy kultury czy osoby zaangażowane w działalność kulturalną. Pomysłodawcą i opiekunem artystycznym projektu jest Krzysztof Kopka, obecnie pełniący obowiązki dyrektora artystycznego w Teatrze Polskim we Wrocławiu, teatrolog, tłumacz z języka rosyjskiego, reżyser.

W ciągu 3 dni zobaczymy aż 9 premierowych spektakli. Przegląd otwiera spektakl „Korpo_racje” Przemysława Piskozuba i Mateusza Brodowskiego, który opisuje codzienne życie w korporacji. Znajdziemy w nim zachwyt i rozczarowanie pracą. W przedstawieniu „Hercia” w reżyserii Ady Tabisz poznamy historię samotnego, pozbawionego woli życia mężczyzny, który każdy dzień spędza na cmentarzu przy grobie ukochanej. „Łupiny” Justyny Arabskiej, Dominiki Feiglewicz i Małgorzaty Jakubowskiej to wielogłosowa opowieść o doświadczeniu bycia kobietą. Twórczynie zebrały opowieści m.in. 60-letniej zakonnicy i młodej kobiety chorującej na anoreksję. Jak często przychodzi nam żałować, że nie spytaliśmy o prywatne historie babci, sąsiada, znajomych, póki żyli? To pytanie, które na pewno zrodzi się po obejrzeniu „Pamiętnika” w reżyserii Jolanty Sakowskiej, czyli intymnej lektury pamiętnika nieżyjącej osoby. „Podejdź bliżej” Moniki Czajkowskiej, Pauliny Sobiś i Jędrzeja Bigosińskiego to próba zrozumienia fenomenu zakochania i pożądania, składająca się w opowieść o naszych pragnieniach i marzeniach. „Co po nas zostaje” Martyny Matoliniec i Aleksandra Maciejczyka jest świetnym przykładem teatru autobiograficznego. Chłopak i dziewczyna rozmawiają o swoich dziadkach. Bazując na wspomnieniach, próbują ich naśladować, jednocześnie grają w tym spektaklu też samych siebie. W dwóch z 9 prezentowanych na przeglądzie spektakli zagrają tzw. eksperci, czyli aktorzy, którzy stają się bohaterami własnej opowieści. „TanzGala” w reżyserii Roberta Traczyka przeniesie nas do świata tancerzy stylu Lindy Hop, a w „Nowych” w reżyserii Jakuba Tabisza młodzi emigranci z Ukrainy mówią o domu, marzeniach i lękach. Przegląd zamyka „Instrukcja montowania dzieci” Marcina Zabielskiego. Autor przeprowadził wywiady z kobietami odsiadującymi ciężkie wyroki w więzieniu oraz osobami z uzależnieniami. Na tej podstawie stworzył spektakl o relacjach z rodzicami oraz o tym, jak ważna jest ich rola. Wszystkie spektakle będą prezentowane w Sali Teatru Laboratorium Instytutu Grotowskiego w Przejściu Żelaźniczym – za wyjątkiem „Korpo_racji” wystawianej w Studiu Na Grobli. Bilety do nabycia na platformie bilety.grotowski-institute.art.pl i przed spektaklami.

Wieczorna odsłona przeglądu to „Praca w toku”, czyli czytanie performatywne. W tej części przeglądu, która będzie miała miejsce w Klubie Proza, znalazły się fragmenty scenariuszy, urwane rozmowy, dopiero co otwarte, nowe wątki opowieści, zaczątki spektakli i tematów, które nie mogły jeszcze zostać zaprezentowane w ostatecznej formie. Podczas pracy w toku uczestnicy projektu zaprezentują, nad czym dalej pracują, a także skonfrontują swoje zamiary z publicznością. Czytają: Aleksandra Białek, Mateusz Brodowski, Maciej Konarski, Henryk Mazurkiewicz, Katarzyna Płaskowicz, Sara Sulej. Wstęp wolny.

Spektakle dokumentalne stanowią przeniesienie na scenę tego, co dzieje się poza nią. Jak mówi Jelena Gremina, teatr dokumentalny to „teatr, w którym się nie gra”. Przegląd w Instytucie Grotowskiego jest pierwszym tego typu wydarzeniem we Wrocławiu. Będzie pretekstem do pochylenia się nad poruszającymi historiami, dyskusji wokół niewygodnych tematów czy roli teatru non-fiction w Polsce.

Więcej informacji na: https://bit.ly/2Fs85ty

Harlem Globetrotters Uwaga Konkurs !!!

Już w marcu 2019 roku magicy koszykówki odwiedzą Polskę. Mowa tu o najsłynniejszej drużynie koszykarskiej Harlem Globetrotters, która ze swoimi występami wraca do naszego kraju po kilkuletniej przerwie.

Zespół pojawi się w największych i najnowocześniejszych halach w naszym kraju — trasa przedstawia się następująco:
05.03.2019 GDYNIA / GDYNIA ARENA
06.03.2019 TORUŃ / ARENA TORUŃ
07.03.2019 POZNAŃ / HALA ARENA
08.03.2019 WŁOCŁAWEK / HALA MISTRZÓW
09.03.2019 OPOLE / STEGU ARENA
10.03.2019 BIELSKO-BIAŁA / POD DĘBOWCEM
11.03.2019 LUBLIN / HALA GLOBUS
12.03.2019 KATOWICE / SPODEK
13.03.2019 WROCŁAW / HALA ORBITA.

Bilety dostępne w bileteriach: ebilet.pl / eventim.pl / kupbilet.pl / tixer.pl .

My dla naszych czytelników dzięki uprzejmości organizatora mamy dwa podwójne zaproszenia. Wystarczy tylko odpowiedzieć na pytanie: KTÓRY Z ZAWODNIKÓW NBA JEST TWOIM IDOLEM? (liczą się najbardziej kreatywne odpowiedzi). Na wasze konkursowe e-maile czekamy do 14 lutego 2019 adres kunicki.dtv24@gmail.com.

Zwycięzcy o wygranej zostaną poinformowani 15 lutego. Fundatorem nagród jest promotor wydarzenia: Sollus Entertainment. Więcej informacji o trasie na http://harlem-globetrotters.pl/

Puchar Świata w Zakopanem 2019

Puchar Świata w Zakopanem 2019 za nami. Niedzielny konkurs indywidualny FIS Pucharu Świata w skokach narciarskich rozgrywanym na Wielkiej Krokwi im. Stanisława Marusarza wygrał Austriak Stefan Kraft, drugie miejsce zajął wracający do formy Robert Johansson, a trzecie po raz pierwszy w swojej karierze Japończyk Yukiya Sato.

Niestety nasza reprezentacja nie popisała się a najlepszy z naszej kadry Dawid Kubacki zajął dopiero 12 miejsce. Największy zawód w trakcie niedzielnych zawodów spowodował czterokrotny zwycięzca z Zakopanego Kamil Stoch który zepsuł zwój pierwszy skok i nie znalazł się w drugiej serii.

Warto wspomnieć o 17. miejscu Stefa Huli który po pierwszej serii znajdował się na 9. pozycji oraz o pierwszych punktach w Pucharze Świata młodziutkiego Pawła Wąska. Zakopane w ostatnim dniu zawodów pokazało po raz kolejny swoją magię zarówno na samej skoczni jak i w mieście było słychać głośny doping, śpiewy i atmosferę wielkiego święta. Trybuny były pełne a publiczność która zgromadziła się na skoczni gromko dopingowała skoczków, śpiewa utwór „Królowie Życia”, odlatywała Helikopterem czy wraz z gwiazdami muzycznymi dobrze się bawiła.

Brakowało tego przez pierwsze dwa dni zawodów, które z powodu żałoby narodowej nie miały takiej oprawy. Na scenie muzycznej wystąpiła również Cleo która wykonała utwór „Łowcy Gwiazd”,a za oprawę po raz kolejny odpowiedzialni byli Crowd Supporters czyli Mikee & DJ Ucho, którzy dbali o doping oraz dobrą zabawę.

Długo jeszcze po niedzielnych zawodach zawodnicy rozdawali autografy rozmawiali z fanami ale również robili sobie z nimi selfie.

Tekst i zdjęcia Mariusz Kunicki

Ruszyła sprzedaż biletów na koncerty Bryana Adamsa!

Bilety na oba koncerty kanadyjskiego artysty można nabyć za pośrednictwem strony eventim.pl, w wybranych punktach stacjonarnych (pełna lista dostępna na stronie bileterii) raz w kasach ERGO ARENY oraz Hali Stulecia. Ceny zaczynają się od 249 zł (ERGO ARENA, Gdańsk/Sopot), oraz 299 zł (Pergola przy wrocławskiej Hali Stulecia).

ERGO ARENA, Gdańsk/Sopot:

Miejsca siedzące:

249 zł — sektor B

299 zł — sektor A

Miejsca stojące:

279 zł — Płyta

Wrocław, Pergola przy Hali Stulecia:

Miejsca stojące:

299 zł — Płyta

Miejsca siedzące:

349 zł — Trybuny

Organizatorzy ostrzegają przed kupowaniem biletów z nieautoryzowanych źródeł!

Podczas czerwcowych koncertów fani usłyszą największe przeboje artysty oraz utwory z najnowszej płyty, której premiera zapowiadana jest na 1 marca. Album „Shine A Light” to 12 premierowych utworów, które łączą rock, pop i r&b. Na krążku znalazł się m.in. duet z Jennifer Lopez, a przebojowy singiel „Shine A Light” powstał we współpracy z Edem Sheeranem.

Ubiegłoroczny koncert Bryana Adamsa na warszawskim Torwarze okazał się prawdziwym sukcesem. Ponad ośmiotysięczna publiczność śpiewała z artystą jego największe hity. Podczas utworu „Please Stay” tuż pod sceną zaroiło się od wyciętych z papieru pomarańczowych serduszek, nawiązujących do kolorystyki trasy The Ultimate Tour. Przy hitowym „All For Love” halę Torwar wypełnił blask wzniesionych w górę telefonów komórkowych. Zaledwie kilka godzin po wydarzeniu, Internet zalała fala pozytywnych, przepełnionych emocjami komentarzy — zachwyceni występem artysty fani prosili, by nie czekał zbyt długo z kolejną wizytą w naszym kraju.